Löpningen lika illa som vanligt

torsdag 3/8 = träningsplåga
 
Drog hem tidigare från jobbet för att kunna träna innan middagen, som skulle bli Gazpacho.
Den springer man inte så bra på.
När jag kom in höll den semestrande Barnafadern på att göra gröt!
- Ska du äta gröt nu?
- Japp, ska träna med handbollen om en dryg timme.
- Har du förberett soppan?
- Jag har inte gjort någonting.
 
Nähä.
#3 & #5 skulle dyka upp efter träningen (både min och deras) för att äta middag med oss.
Men jag drog iväg på min vanliga milrunda, för att ha gjort bort det.
När jag kom tillbaka (grinfärdig som vanligt), satt dottern i en stol på altanen och mådde gott i solen.
Ca 10 minuter efter mig dök sonen upp, han hade stigit av bussen och sprungit sista delen av hemvägen.
Vi kastade alla matambitioner åt fanders och slabbade i oss valfria livsmedel. Barnen gjorde varma mackor i mackjärnet och jag åt soygurt med smulgubbar från "landet".
Träningen är verkligen en jobbspost (ja, jag vet att jag klagar väldigt mycket :-( ).
Snittet för året ligger på 2.5 pass per vecka och sträcksnittet på 23 km. Inte som i fornstora dar (=förra året).
Jag hoppas min läkare ringer så jag får fråga igen varför det inte ger sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0