Ett tredagarsinlägg

söndag 6/8
 
Håller som sagt på med ett nytt virkprojekt.
Nu har jag testat att virka ihop några allt eftersom (bökigt annars).
På mönstret ser det ut så här:
Måste köpa mer garn.
 
måndag 7/8 = träning
 
Åkte hem lite tidigare från jobbet för att kunna träna innan middagen.
Alla lokalbaserade barn skulle komma och äta med oss.
Kul!
Springturen var däremot inte kul :-(
Vad trodde jag??
Valde att träna i elljusspåret för att få lite variation med underlag och vyer.
Men dom sagt....
Sedan hade vi trevligt hemma med mat och prat.
 
tisdag 8/8 = träningsfritt
 
Har bestämt mig för att försöka träna varannan dag medan jag är kvar utomhus.
Inne är det lättare att variera sig med intervaller, tempo och längder, så jag får fundera på träningsmönstret när jag inte vill gå ut längre.
Igår var det barnen som handlade och eftersom de inte gick på kåmpe, fick jag köpa garn idag.
Enligt tröjmönstret ska 200 g räcka.
Först trodde jag att krisen var ett faktum.
Såg inga härvor.
Men så visade det sig att någon lagt en mass akrylgarn ovanpå.
Helgerån!
Måste ringa mamma tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0