Är jag en masochist?

onsdag 9/8 = vingel
 
Min projektkollega sa någon gång om mig, att "hon har så hög arbetsdisciplin".
Pah, kunde inte vara mer fel.
Piska och morot kan knappt hålla mig på den breda vägen.
Idag hade vi ett möte för att jämföra våra tester av taxonomin för vetenskaplighetsbedömningen.
Jag tror jag har en viss talang för frågor, men verkligen inte för svar!
Bedömningar kan var min absolut sämsta gren.
Jag slingrar mig och har en massa ifs and buts för att gardera mig.
Helheten är heller inte min melodi, it is all in the details!
Illustration av hur närsynt jag är:
Vad ser man från den här utsiktspunkten?
Varför sätter jag mig så ofta i en sits där jag måste göra det som jag tycker är allra jobbigast?
Självplågare.
Kan det vara något annat?
Jag förespråkar själv att kunskap måste erövras.
Ja, då är det väl bara att leva som jag lär eller...?
Jag misströstar över utelivet. Kommer vi att sitta ute mer i år?
De tidigare åren har paviljongen ofta stått kvar länge, tills man insett att det gått flera veckor sedan vi satt där och då åker den ner vid första tjänliga väderlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0