Ska vi deplojera?

onsdag 5/4
 
Lite lugnare idag.
 
 
Förmiddagen var vigd åt GU.
Vi brottas med ett hjul.
 
 
Sedan var det bara stvl för hela slanten.
Men som nästan alltid bra samtal och nöjda besökare.
 
När jag ändå är på den positiva bogen: mailhanteringen har sinat rätt rejält.
Morgondagen är för forskning, men det blir nog mest eftermiddag vad jag kan förstå.
 
Fredag har jag tänkt försöka vara ledig.
I år behöver vi inte skotta fram våren:
Den kommer utan hjälp.
Hörde ett så intressant ord idag: deplojera.
Men det kan väl aldrig vara ok tänkte jag.
Johoda'!
Korrekturlästa handlingar minsann.
Deplojera: Förändra sin ställning ifrån kolonn till linie. Marschera upp i linie.
Sådeså!
Om jag hade lite energi skulle jag deplojera vad gäller omplantering av krukväxter.
Mina tappra minipaulior har redan kommit igång.
Räcker det med topdressing månne?
Alltid satsa på the easy way out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0