"Ledig" dag

fredag 21/4 = halvledig dag
 
Jodå, jag är hemma och har tagit ledigdagsrutinen, men riktigt ledig kan jag nog inte vara.
Det är ju det där med läsningen till måndag, och presentationen av vad jag själv skrev.
Samtidigt är jag nöjd, för jag har fått läst en massa intressant som jag inte skulle ha läst annars.
 Påsken har falnat, men ljusen har en del kvar.
Ledigdagskoppen kommer fram och slappet i soffan känns trevligt just nu.
Barnen pratade om en sida med billiga grejjer, så jag testade:
81:-
Hur är det ens möjligt?
Barnarbetare och annat elände kanske, nu när jag tänker efter är det nog för bra för att vara bra :-(
Nu ska jag ta en tur till kompisen i stället-som-inte-får-nämnas-vid-namn. Tvättkorgen var helt full. När hände det sist?!
Sedan mer ledigdagskaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0