Komplett tomt mellan öronen

torsdag 6/4
 
Idag hade jag planerat in forskningsdag igen.
Så blev det inte.
Vet inte vad jag gjorde hela dagen, men den gick. Lite drygt.
Som avslutning hade jag en äldre student som satt på mitt rum och grät.
Väl hemma bestämde jag mig för att avvakta med träningen till i morgon.
Fram på kvällskanten fick jag för mig att gör lite smaksens inför min lediga dag.
Nu tror jag att jag måste tänka lite på mitt individuella arbete i morgon, för det ska lämnas in direkt efter påsk och nästa vecka är rätt fullbokad. Jag har inga idéer om vart jag ska sikta.
Har börjat titta på TV-serien Rebecka Martinsson, som är baserad på Åsa Larssons deckarromaner Det blod som spillts, Svart stig, Till dess din vrede upphör och Till offer åt Molok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0