Gymturen

tisdag 25/4 = träningsdag
 
Bill dök upp här efter kortdag på jobbet.
Vi såg ett avsnitt av Skam, och sedan skulle hon snygga till sina 8 fälgar för att sälja på nätet.
Huvudvärkstabletterna hjälpte, men jag gick ändå och tränade.
Eftersom det blev aningen senare än jag planerat, borde jag ha ätit innan, men hade då måst vänta ännu längre.....
Därför blev det lite GoOn med bär när jag kom hem.
Mellanmål kallar vi det.
Min träningsplan har helt kapsejsat :-(
De gula är de pass jag fått lov att skippa. De gröna har oftast varit något annat än de planerade passen. Som idag; planen sa 14*400m i hög fart. Jag sprang 9 km i låg fart.
Löpningen kändes skaplig till att börja med, men i slutet var jag väldigt muskeltrött.
Svetten lackar, vilket inte är något bra tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0