En del dagar bara går

onsdag 26/4
 
Förmiddagen fick ägnas åt diverse stvl, och lite förarbete för [DKV] i morgon.
Efter lunch avsatte jag några timmar till projektet.
Nu är jag fortfarande rätt splittrad och har svårt att koncentrera mig, så jag sorterad mina olästa artiklar och valde en som jag trodde att jag skulle ha direkt nytta av.
Hemfärden blev lite tidigare än vanligt, men vi stannade på stora mataffären och handlade.
Bl.a. ett par billiga 3/4-träningsbyxor till mig (bild kommer).
I morgon blir det som sagt [DKV].
Två från morgonen, kultur på lunchen och sedan tre på eftermiddagen.
Jag ska starta upp min meriteringsansökan. Det är mitt nästa kompetensutvecklingsuppdrag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0