Annandagens studier

måndag 17/4 = annandag påsk
 
Som sagt: åkte in till jobbet på förmiddagen.
Knogade på tills jag höll på att duka under av hunger.
Åkte hem trots att jag kanske fått ner tre (3!) meningar.
Jag hade dock hunnit läsa flera bra artiklar, hittat många fler som jag skulle vilja ha läst och en som jag verkligen ville läsa men inte kunde få tag i. Funderar på att jag i vilket fall ska maila författaren och be att få den. Tror att den blir användbar för implementationen i höst.
Nu har jag förhoppningsvis några timmar i morgon eftermiddag att slutföra något som kan lämnas in.
Jag är den sämsta sortens student: ute i sista minuten och balanserar alla krav på inlämningen för att komma undan med minsta möjliga insats. Men jag skäms nåt ohyggligt :-(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0