Dagarna går

torsdag 22/9 = träningsdag
 
Sprang hem från jobbet och det gick över förväntan.
 
fredag 23/9
 
Andra dagen med projektpresentationer, så man är rätt mör i huvudet när dagen är över.
 
lördag 24/9 = träningsdag
Dags att fira de två yngsta.
Vi träffades för kaffe och tårta vid 13 och hade ett par gemytliga timmar innan de flesta drog iväg på andra aktiviteter.
Drog iväg på gymmet på kvällen för ett lite kortare pass på löpbandet.
 
söndag 25/9 = träningsdag
 
Fint väder så det var läge att plocka äpplen och klippa gräs.
Sol och varmt, så det var självklart att dagens träningspass skulle bli utomhus.
Hur skönt som helst.
Dessutom gick det rätt bra.
Försökte lägga ihop dagens pass med ett tidigare på samma sträcka, för tre veckor sedan.
 
15 s/km snabbare i snittempo och väldigt jämt sett över hela sträckan, när man tittar på km-sträckorna (14+ km).
Jag känner mig väldigt nöjd.
Jag har nog höjt min kapacitet på längre sträckor rätt ordentligt, tack vare sommarens hårdkörning.
Antagligen spelar den långsiktiga insatsen en viss roll också.
Det här är fjärde året som jag tränar mer regelbundet över hela året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0