8*800 m

tisdag = intervaller
 
Hade tänkt njuta av det fina vädret och passa på att springa på vägen hem från jobbet.
Men en av mina pendlarkompisar skulle tentera och åka senare och den andra kände sig småhängig och valde att jobba hemifrån. Alltså: bara jag i bilen => jag måste köra bilen hem.
Då blev det gymmet ett par timmar efter middagen.
Långa sträckor på löpbandet är motigt (!), så då får det bli intervaller. 8 * 800 m med gå/jogg emellan.
Ska se om jag kan få en chans till att vara utomhus i solljus.
Får kanske starta upp solsken på burk igen?
Jobwise: Idag kunde jag börja lite smått med valmaterialet.
Ansökningsperioden öppnar på torsdag, då börjar nästa intensiva fas. Tack och lov är min insats på den pågående kursen rätt begränsad. Men mitt i valarbetet startar nästa stora kurs.
Kul nästan jämt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0