Tog en tur med tåget

lördag ≠ träning
 
Ingen riktig sovmorgon, eftersom jag planerat att åka söderut och hålla mamma sällskap på sjukhuset ett par timmar.
Hade bestämt att ta tåget för att slippa kuska den långa omvägen runt flygfältet.
Då kan man blunda och lyssna på ljudbok.
Hon är mycket piggare nu och går rätt bra med rullator. Äter inte så bra.
Nu verkar "stabilisering" och syresättning vara det som gör att hon är kvar på sjukhuset.
Bra att de är så noga tycke vi runtomkring. Hon verkar rätt ok med det själv också.
Det skulle faktiskt inte fungera för henne att vara hemma själv just nu.
Yngsta dottern hämtade mig på stationen när jag kom tillbaka.
Orkade inte klämma in en träning idag.
Förra tisdagen svängde mitt inlägg in på framsidan.
I morgon hoppas jag kunna göra en lite längre tur utomhus.
Nu ska jag göra kväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0