Semsterresa

torsdag = semester, utfärd och träning
 
Prognosen var att det skulle bli ett rejält snöväder efter kusten, så jag steg upp nästan i vanlig tid för att ha god marginal för bilturen.
Jag skulle äta lunch med mamma och sedan följa henne till vårdcentralen.
I söndags när syrran och jag var hos henne skulle vi ladda medicindosetten och passade då på att gå igenom medicinöversikten. Vad behövde förnyas, vad fanns, och vad fanns inte.
När jag kommit hem loggade jag in på apoteket för att se hur medicinförteckningen matchade med "aktuella recept".
Laddad med frågor och medicinnoteringar fick vi så träffa läkaren.
Det började inte så bra, det första läkaren sa var "ni skulle göra en demensutredning?".
Men det blev lite bättre och jag tyckte att hon hade ett bra tilltal till mamma.
Kom tillbaka hem lagom till middagen och har sedan varit en sväng på gymmet. Bättre än igår, men RK verkar ha problem, för sidan har brutit ihop.
I morgon har jag en ledig dag och ska idka fotlyx.
Sedan kanske en go'kaffe med komplediga mediadottern.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0