På min önskelista: Flower power

tisdag 29/11 oäker om jag har ledig dag eller semester??
 
Av en tillfällighet hittade jag förra veckan en grej som jag gärna skulle vilja ha.
Ett verktyg för att skära blomstjälkar.
Helst en lila såklart :-D
Idag har dottern och jag varit en sväng till mormor igen.
Dags för återbesök på HC.
Alla labresultat ser bra ut, och inga medicinändringar.
Minnestestet ok och hon kallas igen om ett år.
Färdtjänstansökan postad.
Prommenerade till hotellet för lunch. Efter det direkt till blomsteraffären och sedan hem.
Inte långt, men en seger.
Efter läkarbesöket åkte vi förbi affären för att köpa risgrynsgröt.
Vilket blev till en hel mssa annat också.
Vi åkte direkt och var hemma lagom till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0