Fått lite gjort i alla fall

fredag 11/11
 
Precis när jag kommit in på mitt rum på jobbet fick jag besked att vi kunde hämta dotterns saker i lägenheten.
Bara att dra tillbaka hem.
Vi hjälptes åt och fick allt gjort på ca två timmar.
Sedan drog vi till stan, jag för att träffa några studenter och hon för att äta lunch med sin pappa.
Bakade en nötlimpa på eftermiddagen.
Drogs med en tilltagande huvudvärk och gjorde kväll tidigt.
 
lördag 12/11 = inställd träning
 
Stökade på hemma och drog sedan in på jobbet.
Behövde få reda ut senaredelansökningarna.
Många fler än jag trodde, men nu är det gjort.
Barnafadern var också på sitt jobb.
Efter det gjorde vi en tur till stora mataffären.
Döttrarna hade en get-together i stan, så de anlände hem bara strax innan oss.
Till middag blev det korv Stroganoff.
Lite källararbete hann jag med över dagen.
Spännande dag, eller hur?
Hoppade träninspasset, eftersom jag kände mig så risig igår.
Förfärlig spänningshuvudvärk som bara eskalerade över dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0