Skräp, bullar, korsord och löpband*2

lördag 19/11 = träningsdag
 
Vi gjorde en hjälteinsats efter frukost och packade bilen full med skräp för att lämnas på ÅC.
Vi fick bort högen efter garagerensningen. Den andra stora högen får bli till våren.
Tjejerna drog på brunch med en kompis.
Jag drog till gymmet. Aningen längre, men inte tillräckligt långt.
Usch, det här kommer att bli motigt med långspringen på söndagarna.
Fick en sen taxikörning för äldsta dottern som var på firmafestan.
 
söndag 20/11 = träningsdag
 
Eftersom jag tänkt ta med saffransbröd till mamma var det lämpligt att baka det idag.
SöndagXet i DN gick tungt, men lossnade efter middagen och var klart lagom till att jag skulle dra iväg och träna.
Min dag i bilder helt enkelt:
Saffransbröd är ju ett obligatoriskt inslag på önskelistereleasen som kommer att gå av stapeln till helgen.
Första advent passade inte så bra, så vi la det på lördag.
I morgon ska jag sätta en pepparkakasdeg. Förra året får bli ett undantag.
Tisdag drar dottern och jag söderut till mamma.
Ska försöka passa på att hjälpa henne med att adventa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0