Ingen bra träningsinsats :-(

torsdag = träning
 
Så här dags i träningsplanen var det dags för 2*4.8 km i högre tempo.
Kändes knepigt redan under uppvärmningen (=1.6 km), men skam den som ger sig utan strid.
Jag satte iväg enligt planen och lyckades med nöd och näppe genomföra den första 4.8:an. Sedan var det 3 minuter långsamt (=gåvila i mitt fall). Däefter var det så dags att starta den andra repan.
Efter 1.8 km fick jag lov att ge mig :-(
1.6 km nerjogg gick dock utan problem.
Det är farten jag har problem med.
Och det mentala.
Men det vet jag ju.
Dottern mår bättre och kan nu äta lite utan att allt kommer på retur. Febern är också på tillbakagång.
Nu ska jag duscha och sedan försöka ta igen lite sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0