Fäjstajm i går igen

 
 
 
 
Igår ringde dottern från Costa Rica igen.
Så tacksamt!
De har det bra, och MYCKET varmare än det är här.
 
 
Jobwise är det tre otroligt packade dagar den här veckan.
Tack och lov var det en person som avbokade idag, så jag fick lite andrum att försöka beta av mailen.
 
I morgon har jag samtal bokade hela dagen, men å andra sidan har jag packat ihop för att kunna ta ut en ledig dag på fredag.
 
 
Till sist är man rätt slut.
Borde egentligen skriva om min inlämningsuppgift till kursen eftersom jag inte riktigt löst den givna uppgiften. En mening, men jag läste bara första halvan :-(
Söndag åker vi för att uppvakta min svärmor som fyller 90 år.
Anmärkningsvärd ålder för en fantastisk kvinna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0