Det var ett tag sedan...

  • onsdag
    Kurs hela dagen och tappra försök att hålla mailberget i schack.
    Yngsta dottern hängde med hem för att vara med oss i påsk.
  • torsdag
    Åkte in för att försöka jobba bort materialet som vi ska använda på tisdag.
    Ställde motorvärmaren på 14.30, för det borde rimligen vara avresetid med god marginal.
    13.56 kunde jag börja.
    Fram till dess hade jag haft besök, svarat på mail, rett ut behörigheter.
    (min lediga dag....)
    Lika bra att sitta kvar tills allt var klart.
  • långfredag
    Veckans första träning :-(
    Annars var det lugnt.
Påskafton idag.
Hade sett ett efterrättsrecept hos Norrmejerier som jag fick för mig att testa (bilden är klickbar).
Så jag satte igång ganska snabbt på fm, medan #5 hämtade #4, som skulle vara med oss hela dagen.
Vi hade en trevlig dag och lagade så småningom till lite påskmat.
Västerbottensostpaj, också från Norrmejerier.
Gjorde tre stycken olika äggfyllningar från Buffé.
Nu sitter vi och degar.
 
Tittar på Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Påminner väldigt mycket om Forrest Gump.
En man som utan att förstå det figurerar i en rad stora händelser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0