Ytterligare en mil

lördag = lätt träning inför söndagens långa!
 
Som sagt nu är de lätta passen betydligt längre.
Idag var det grått men uppehåll.
Tyvärr valde jag att ta mina gamla skor idag igen (hade dem i torsdags i ösregnet), och möjligen var det ett dåligt beslut. Tycker att knäna protesterar lite vagt och att musklerna är lite stumma. Så i morgon blir det mina nya, oavsett väder.
Det fanns i vanlig ordning inget som helst krav på tempot, så jag stretade på i vad som kändes ok.
Tempovariationen:
Mellan 2 och 3 kilometer är det rätt mycket uppförsbacke, mellan 6 och 7 en skaplig utförsbacke.
Nöjd att jag kan öka lite på slutet.
Måste bestämma en rutt för morgondagens långa pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0