Utrymmeseffektivt eller logiskt?

Mera stor- och småstök.
Ingen anledning att må dåligt över spilld sol idag, så kallt att man lika gärna kunde stöka inomhus.
Vi började med att flytta pianot :-)
I morgon bitti kommer golvsliparen, så rummet måste vara tomt.
Efter pianot, var det bara att ställa sig och packa ner allt "finporslin" IGEN.
När det var gjort följde jag äldsta dottern för att flytta henne tillbaka till stan.
Yngsta dottern flyttade hem igår.
Efter middagen började jag med skåpmöblering.
Står inte ut med röran och alla småbeslut som ska fattas, saker som inte ryms...
Nu har jag i alla fall en hyfsad palcering av recept och kryddor.
Det dagliga porslinet samlat i nya stora skåpet, som sitter i direkt anslutning till diskmaskinen.
Nu längtar jag efter att få ta bort stora bordet från köket och få en känsla för hur rymligt det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0