Sista passet i juni

torsdag = mil med tydligt tempokrav
 
Lite bättre i ryggen, men fortfarande inte bra.
Det känns inte när jag håller igång, men när jag legat eller suttit en stund känns det bedrövligt att sätta igång.
Därför var jag i valet och kvalet hur jag skulle göra idag. Jag stod över igår, men kommer att vara borta lördag och söndag, vilket ger ger mig anledning att ta tre dagars uppehåll.
Så jag drog iväg på en testrunda. Dvs. en där längden kunde väljas lite eftersom.
Det gick bättre än det kändes, så till sist ahde jag i stort sett gjort det ordinarie passet.
500 m för kort, men med högre tempo än det angivna.
Juni blev en månad full av rekord.
Jag gjorde 19 pass, max tidigare var 16.
Kilometervolymen ökade rejält:
Känns bra.
Utom ryggen.
Jag får passa på att fysa lite medan jag är borta och inte ska springa något.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0