Säg den glädje som vara beständigt?!

Mycket mindre sommar idag.
Regnet har öst ner oavbrutet.
Direkt jag steg upp ringde jag angående tvättmaskinsluckan.
Jodå, de kunde ta hem en reservdel direkt, som antagligen kommer i morgon tisdag.
Själva bytet var dock lurigare. Om jag kunde komma in med luckan, kunde de antagligen byta handtaget de närmaste dagarna, annars tveksamt före semestern.
Barnafadern skruvade lös den och vi gjorde oss ärenden till stan.
Passade på att titta på köksbord och mattor.
Ska vi ta ett bord med klaff kanske?
Såg en del riktigt fina mattor att ha till soffgruppen, men avvaktar för att fundera på om vi ska tänka oss en lite större matta än den vi haft tidigare.
Köpte an multianvändbar matta för 199:-
Några av våra befintliga billiga mattor har redan sjungit sista refrängen.
Känner mig lätt oroad över att jag inte kan lokalisera min favoritklocka och mitt tennarmband. Har nu mer systematiskt försökt reda ut när jag hade dem sist och var jag tog av mig dem. Eländiga slumpminne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0