Kortaste sträckan idag

onsdag = den femte träningsdagen
 
Idag var det möten hela dagen.
Institutionens sommarlunch nera på en av båtarna på älven.
Ok mat, men kallt att sitta ute :-(
Sedan var det forskarkollegium för at diskutera tidsproblemet i forskarutbildningen.
Jag hade eg. tänkt stana i stan någon timme för att läsa färdigt exjobben, men parkeringen gick ut så jag drog hem.
Jag hade parkerat en bit bort, så jag fick chans att promenera längs efter älven.
Området har verkligen blivit vackert och inbjudande.
När jag kom hem käkade jag lite lätt och satt sedan ute i solen någon timme.
Sedan kunde jag göra dagens pass i kvällssolen.
Ett av få korta (4.8 km), utan tempokrav. Jag satsade på eljusspåret för att skona lederna.
Kändes inte superbra, men gick rätt bra tidsmässigt utan att jag pressade på.
 
Ingen hantverkare idag heller och dessutom börjar man undra vad som hänt med badrumsfönstret??
Hur okul det än är vill jag börja ordna upp i alla röriga rum nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0