Kompisen är rehabiliterad

I morse vaknade jag av att jag fick ett sms: tvättmaskinsluckan var färdig att hämtas!
Jag drog iväg och passade på att köpa presentkort för mammas räkning på ICAMaxi.
Bredvid finns en säsongsförsäljning av sommarblommor och lite perenner.
Jag var där redan i söndags, men då var det urplockat, så jag kom på att det kanske fanns mer idag och gick dit.
Det fanns mer.
Men inga Flitiga Lisa.
Inte sett några i år?!
Å andra sidan har jag bara tittat nu på slutet.
Så jag gav upp och köpte små flox att ha framför schabraket.
Behöver köpa till några blommor till för att fylla ut rundeln nere vid vägen.
Medan jag höll på med blommorna monterade Barnafadern den nya grillen, så vi testade att grilla till middag.
Eftersom ryggen känts riktigt eländig i dag, bestämde jag mig för att skippa dagens (korta) träningspass.
Få lite problem med träningsutrymme resten av veckan.
På fredag åker jag till mamma, för att på lördag morgon köra till Östersund.
Min morbror har fyllt 85, och hans fru 70, så det blir stort sommarkalas på lördag. Ska bli trevligt att träffa kusinerna, även om mellanssystern saknas. Hon gick bort i cancer för några år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0