Lite sol på eftermiddagen

Vad jag gjort idag?!
Vet inte....
Då har jag slösat med tid :-(
Som jag inte har.
Allt nytt porslin är diskat i alla fall.
Fast det skötte diskmaskinen.
Hämtade #4 vid ettiden, och sedan blev det blå himmel, så jag satte mig med söndagsxet på soldäcket.
Barnafadern satt på skuggdäcket.
På två ansträngde vi oss lite med maten, för en gångs skull.
Vi testade en kycklingmarinad (god), ett litet lyxigare tilltugg (mycket gott) och de nya grillspetten (inte särskilt bra).
Efter maten satt vi kvar ute, men då insåg man att det inte var särskilt varmt i luften, för jag fick lov att ta till en fleecepläd vid kaffet.
Det blev inget långpass idag. Inget pass alls faktiskt.
Några timmar i solen och sen middag passar väldigt dåligt ihop med en löptur på drygt två timmar.
Får försöka tajma bättre i morgon.
Synd att jag är så erbarmerligt otaggad att träna direkt på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0