Hopklämd träning

fredag 22/5 = förskottslördag, underhållsmil
 
Körde lördagens underhållspass redan på fredag eftersom det var bröllop på lördag.
 
måndag 25/7 = reservdag för helguppehållet
 
Nu borde det ha varit dags för söndagens långa (16 km), men jag tyckte det blev så motitgt fram på kvällen att jag försökte ta ett av veckans pass.
Det blev 5*1.6 km, med 1.5 minuts vila emellan.
Dessutom 1.6 km före och efter.
Till sist blev det 12 km.
Tack och lov gick det riktigt bra.
Jag låg med god marginal under det satta tempot på de tre första intervallerna och i underkant av det angivna tempoområdet för de två sista.
Trött och slut blir jag. Svetten dryper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0