Slokar

I går kväll åkte jag in en extra sväng till jobbet.
Äldsta dottern skjutsade mig och vi skulle köpa slingmedel på vägen. Då hittade jag en orkide till lågt pris, så jag slog till. Kul att ha på jobbet.
Idag snöade det så det kändes riktigt mysigt när man tittade i fönstret.
Lite mindre trevligt att titta sig omkring ...
Men tack vare kvällspasset och en sagolik tjurighet idag, tror jag att jag parerat undan alla mail som hade köat upp sig pga att jag inte var där torsdag-fredag förra veckan. Dessutom har jag haft rätt många bokade och spontana besök.
Så nu känner jag mig rätt nöjd.
Nöjd är jag dock inte med de tulpaner jag köpte förra veckan på tulipanens dag:
De mörka som jag verkligen hade förväntningar på, de slog aldrig ut. Ganska misslyckat.
 
Det lär vara ett fyspass på gång i kväll.
Länge sedan sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0