Lördag hela dagen

I morse väcktes jag av Barnafadern som skulle ha skjuts till handbollsbussen.
Eftersom jag såg en massa stökiga jobbmail komma in igår, passade jag på att åka förbi jobbet för att få bort det mesta.
När det var klart tiggde jag in mig på kaffe hos den yngsta. Trevligt.
Därifrån drog jag direkt till stora mataffären och köpte både det ena och det andra.
När jag kom hem lunchade jag lite och tittade lite på skidor/löste sudoku innan det blev lämpligt att dra till gymmet.
Det tog sin tid och när jag kom skulle jag försöka äta lite. Kollar lite via SMS när det är aktuellt med hämtaning av handbollsfolket, och det ser ut att funka. Så jag sätter på ägg och går och duschar. När jag ska lägga upp maten kommer ett sms att de bara har några minuter kvar. Bara att dra.
Nu har jag ont i huvudet.
I tisdags hann jag inte mer än lägga ut mitt träningsinlägg, så dök det upp på framsidan.
Hehe, det är ju ett mina mål: att bli storbloggare. Men tyvärr märks det eg. ingen skillnad i antalet besökare ens om jag hamnar där.
Nu latar jag mig och dricker te och hoppas att huvudvärken ska ge sig, tyvärr verkar den snarare tillta.
Ska hämta äldsta dottern vid tåget 21.15. Hon har varit i södra granstaden på spa-dag med sina kompisar.
En julklapp från en av dem. Ganska fiffigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0