Kort, men snabbare

söndag = träningsdag
 
Gårdagen blev inte alls någon vanlig lördag.
Dödsbudet på morgonen gjorde att allt annat kändes oviktigt.
Skjutsade Barnafadern till handbollsresa.
Drack kaffe hos #5, som sedan hängde med hit för att hålla mig sällskap och fundera lite kring MATLAB-uppgifter.
Äldsta dottern hade delad tur och kom hem 12.
Vi käkade lite lunch och sedan gäjmade de.
Fönstermontörerna var här från 8.30 och höll på fram till 16.30.
Då drog den yngsta och jag iväg på en nödlösningsmiddag på lokala restaurangen.
Sedan blev det MATLAB för hela slanten. Kul!
Det var ju nåågra år sedan jag gjorde något där sist, och det har tillkommit en hel del funktioner. Men som dottern säger: jag har nog lite mer av tänket, än hon har.
Hon gjorde två lösningar, en rakt fram och sedan en rekursiv.
Och allt detta för att beräkna DETERMINANTEN.
Varför i hela friden gör de det???
Måste konsultera CCM i morgon.
Har inte känt mig helt hundra i helgen, men efter att DN-xet var avklarat drog jag iväg till gymmet mitt i dagen för att testa.
Tog en kortare sträcka, men försökte höja tempot. Gick rätt ok, men har en del kvar till det tempo jag vill kunna hålla.
 
Gjorde en del övningar med vikter också.
Mosig i benen, men nöjd med januari.
Snittade 3.4 träningar/vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0