Ingen självbevarelsedrift

Idag var en hektiskt dag.
Eftersom det var min enda dag på hela veckan som jag hade någon kontroll över mina aktiviteter, gällde det att vara alert.
Massor av mail, de flesta med förfrågan om tidsbokning.
Dessutom skulle jag ta fram material för morgondagens anstormning av blivande studenter.
Insåg att jag hade noll koll på var våra roll-ups kunde tänkas vara.
Vid närmare eftertanke kom jag ihåg att jag faktiskt inte var med förra året. Då var jag på skrivarinternat.
Men de dök upp på lite olika ställen, tack och lov
Trots stressen och tidspressen lyckades jag beta av det mest akuta, och slapp åka tillbaka efter middagen.
Nu är det bara att stretcha smilbanden och hoppas att vi presenterar program som är intressanta för många.
Eftersom vi kom iväg lite senare från jobbet och dessutom var tvugna att handla lite så blev middagen sen. Trots att dottern förtjänstfullt börjat, men upptäckt att det fanns brister i skafferiet. I kombination med en finfin huvudvärk for min viljekraft att träna all världens väg.
Om jag ö.h.t. hade haft någon självbevarelsedrift, hade jag då passat på att ägna en del av kvällen åt att läsa de tre inlämningsuppgifter som ingår i min grupp på kursen jag går.
Heldagar torsdag och fredag.
Orkar inte ens ta reda på vad vi ska göra med all den tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0