Vitt är vackrare

söndag 4/12 = långspring
 
Dagen började med nollgradigt, snöfall och kraftig blåst.
Vi (dynamic duo & jag) kämpade ändå ut på den reguljära förmiddagspromenaden.
Vackert ute så länge snön är kall.
Jag har nu lagt rabarber på den fiffiga ljusstaken som en kollega gjorde till mig för många år sedan.
Det fiffiga är att man kan tända ljusen ett i taget, vilket var bra för då kunde barnen ha en egen adventsljusstake.
Nu har jag den i mitt nya köksfönster.
Efter att ha sett en hel del skidåkning, drog jag iväg till gymmet för veckans mentala prövning.
Löpbandet.
15 km blev det. Jag hade velat springa lite längre, men tiden räckte inte riktigt till.
I morgon är det en del att stå i.
Glögg på kvällen t.ex.
GodaVännens make ska dricka glögg med GB och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0