Underhållslöpning

lördag 10/12 = kort underhållslöpning
 
Efter att ha såsat igång enligt känt mönster bestämde Barnafadern och jag att vi skulle åka och titta på mattor.
Fantastiska priser, såklart!
Den här gillade vi.
Det fanns ett par till också.
Priserna låg ungefär på min dubbla smärtgräns. I alla fall vad jag hade tänkt mig innan.
Barnafadern ligger betydligt högre än jag.
Vi köpte i alla fall en matta till sovrummet, 300*80 cm.
Också den ungefär dubbelt så dyr som jag hade trott.
Sen middag gjorde att jag fick pallra mig till gymmet sent.
På temat dubbelt upp, sprang jag ungefär dubbelt så långt som passet i planen. Och betydligt snabbare.
Man har ju fått en annan måttstock sedan i somras, och jag vill ogärna tappa mer än nödvändigt.
Ska strax duscha och skutta i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0