Tiden rusar

Redan onsdag.
 
Fortfarande nöjd med lördagsprestationen. Benen var rejält trötta både söndag och måndag, men nu känns det bra igen. Jag hade bestämt mig för att vila i ca en vecka och det känns helt magiskt.
Vilken lättnad att inte behöva inrätta livet efter träningsbehovet hela tiden.
Hittade bilder från loppet på nätet.
Jag gillar skylten "Ta backen med ett leende" :-)
Nu har liljorna slagit ut.
Men vi är ju inte ute så mycket så här dags på sommaren.
I rundeln har lobelian helt tagit över.
Solen tittade fram på eftermiddagen, så efter middagen drog vi igång gräsklipparen. Barnafadern drog och jag styrde.
Jobwise: idag gjorde jag ett break och försökte jobba med utvärderingen. Gick väl sådär. Läst men inte skrivit något.
Kursstarten på måndag ska vi bara inte prata om. Förkunskapskontrollen bara påbörjad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0