Ledig dag (från förra veckan)

Japp!
Passade på att ta ut förra veckans lediga dag idag.
Hade klipptid i morse 8.30 och dessutom finbesök av #4, som varit hemma sedan lördag (småfebrig).
När jag kommit hem och vi druckit kaffe och småpratat, hon fixade med lite pappersarbete, bestämde sig dottern för att åka tillbaka till bf'n.
Jag skjutsade henne och på vägen hem gjorde jag en liten avstickare.
Tittar som vanligt efter bra kaffemuggar.
Ugglemuggen har jag sett förut, men den hade en kompis och dessutom ser det ut att vara barnporslin. Finns även en liten skål, tablett och en liten bricka i samma mönster.
Köpte några andra småsaker.
När jag strosade på där, slog det mig att en megatavla kanske är nog så bra som fondväg, om vi nu ändå inte får den så stor som vi vill?!
 
Inte så tokigt, tycker jag.
Finns andra läckra motiv också.
På vägen ut finns en liten smyckesaffär, så jag tittade in.
Jag tror faktiskt att Barnafadern köpte dessa till mig.
Han hade parkerat lite sedlar i min väska, ifall det skulle behövas på festen i lördags.
Vilket det inte gjorde.
Så det känndes som att sedlarna viskade: "Klart du ska köpa de vackra örhängena till dig själv!"
Så det gjorde jag.
Stort tack älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0