Så skööönt

torsdag = träningsdag
 
Gissa om jag var nöjd när jag trampade iväg till gymet!
Småregn, lite vind och riktigt mörkt.
Tveksamt om jag tagit mig ut på en tur utomhus.
Nu kunde jag i godan ro köra ett pass i värme och ljus.
Men jobbigt var det ju.
Jag är i alla fall bättre med efterarbetet inomhus.
Jobwise har tempot stegrats ytterligare.
Idag och i morgon är det projektredovisningar.
Nästa vecka tester och kursavslutning. Onsdag börjar megakursen samtidigt som stvl eskalerar inför 15/10.
 
Nu varvar jag ner lite med Criminal victims unit innan det är dags att blaska av sig och sova. Har tidigare sett slutet på Surrogates, en rätt annorlunda film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0