En snabbtur till stan

De blommor som fortfarande är igång ute, är så vackra.
Vita liljor och den vita rosen.
Synd bara att man knappt ser dem.
Igår satt Barnafadern och jag ute en liten stund, innan solen försvann bakom molnen. Då klippte jag gräset, som verkligen mår bra just nu.
Kanske det var årets sista soldyrkan.
Idag drog jag och den äldsta och yngsta dottern till stan.
Den äldsta jobbade delad tur, så det pasade bra att åka när hon var klar med förmiddagspasset.
Den yngsta skulle köpa räknare och ett par jeans, medan jag skulle köpa magnesium.
Inget av det där kom vi hem med :-(
Men trevligt hade vi :-)
Arbetarklassen åt lunch medan resten drack latte :-))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0