11*400 meter

onsdag = reservtisdag
 
Ingen träning igår och planerat besök hos GodaVännen i morgon, då får man pallra sig iväg till gymmet en onsdag istället.
Körde intervaller igen. Den här gången 400 m. Tyckte jag tog i med hyfsad fart, men ska försöka kolla i mina noteringar vad jag brukar klara. Jo, det verkar ha varit rätt ok fart.
Mörkt både på väg dit  och hem.
Jobwise gick det helt ok med kursstarten. Jag hann med att fixa med grupperna innan det var dags att göra datorintroduktion.
Kom just på att jag hade noll koll på inloggningen i fysiks labb??!
Tack och lov är mina kollegor betydligt mer kompetenta än jag så de reder ut akuta situationer utan större problem. Själv blir jag lätt handfallen.
 
Enda bekymret är att stvl-ärendena sackar efter allt mer :-(
Hoppas jag får undan lite i morgon förmiddag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0