Igår hände det en del

Igår hade jag min lediga dag och startade långsamt som vanligt.
Hade några ärenden på stan: fixa jobbglasögonen (igen!!), byta batteri i min fina klocka och gå på fotvård.
Det blev lite stressigt på stan, för det var inte så lätt att hitta parkeringsplats (?).
Men jag hann och efter att mina fötter blivit ompysslade hann jag med en kopp kaffe.
Sedan hem och äta lite innan fönstermätaren kom kl.14.
Det tog i stort sett tre timmar att gå igenom alla detaljer. Massor att bestämma och kontrollera.
Jag var helt slut.
På kvällen kom #5 hit eftersom hon tillsammans med #1 ska gå på maskerad med #2 i kväll.
Dessutom skulle det sys en hel del.
Mamma?
De är kreativa mina barn, men verkar ha en obändig tro på min förmåga att vara en resurs.
Jaja, till sist såg det rätt ok ut med ändringarna, men då går symaskinen sönder.
Gaaaahhhhhh!
Resten fick sys för hand.
Jag hoppas de tar bilder när de är utklädda och sminkade.
Prinsessan Leia och en "cracked porcelain doll", kan bli spännande.
Det blir tyvärr ingen träning idag heller. Igår kände jag tydligt av torsdagens test.
Barnafadern och #5 har bytt däck på barnvagnen.
Jag har dammsugit lite mer ordentligt och borde eg. ta itu med bygglovsritningarna igen. Det var flera probelm med dem tydligen. Bl.a. sa handläggaren att det var fel på skalan??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0