Ganska händelselöst

Som sagt, det har inte hänt mycket idag.
Lyckades lösa söndagsXet innan det var dags att dra till handbollen.
Hemmalaget fick sin första förlust, men bara med uddamålet.
Sedan var det hem via kåmpe.
Enklast tänkbara mat för tre: hamburgare.
Men det är helt ok, och går framför allt snabbt.
Efter middagen var det dags att diska undan och fundera på vad jag skulle fixa för fika till morgondagens träff med Bönorna.
Först var jag inne på en långpannekaka, det är ju alltid bra att ha lite i frysen också.
Men sedan tänkte jag kladdkaka och sökte lite. Hittade en baserad på kokos och tänkte ta den när jag råkade se att det fanns kaffe kvar i bryggaren.
En kaka med kaffesmak vore kanske inte så dumt?
Så nu har jag testat att göra en kaffekladdkaka.
 
Får se i morrn' hur den smakar tanterna.
 
Nu har jag tittat på Bron och ska försöka komma i säng lite tidigare än jag brukar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0