Super wednesday

Idag har vi vintergarderat.
Eller, ja,... jag diskade mest.
Äldsta dottern och Barnafadern drog iväg ner till garaget för att lägga om däcken på passaten.
Jag kom lite senare och fick krypa under bordet för att rulla in sommardäcken på plats.
Magkramp fick jag?!
Sedan försökte vi organisera bilägande dotterns 10 däck. Japp, tio.
De ska förhoppningsvis kunna följa bilen när den säljs, vilket vi hoppas blir inom kort.
Medan sista däcket skiftades passade jag på att använda barnvagnen, som stod ute för att ge svängrum i garaget. Jag körde bort återvinningslagret till returgården. Skönt att ha det gjort. Dessutom hade jag varit på kåmpe direkt efter jobbet, så att morgondagens middag är klar. Under tiden stekte Barnafadern raggmunkar och fläsk till dagens middag.
 Jobwise: har jag rättat uppsatser?? NEHEJ!
Men jag har avverkat en hel del granskningar för valet.
Nu gör jag kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0