Så drog vi in igen

Brukar inte gilla att använda mina lediga dagar till att fara på stan, men nu var det inte mycket att välja på.
Tillbaka till Teliabutiken.
Samma snorkiga service, "det här brukar aldrig hända med ett nytt SIM-kort".
Okej, hade jag varit klantig eller????
Nu är den igång i alla fall ( ska bara installera en säkerhetskopia från dtorn på jobbet så att jag får över allt från den gamla telefonen).
Sedan gokaffe med maken.
Därefter hämtade vi dotterns bil, för kunna sälja den.
Igår köpte jag tre par örhängen.
Nu känner jag mig verkligen inte frisk, småfebrig och dov huvudvärk.
Ingen träning alltså :-(
 
Ska väl se Sverige - Danmark om någon timme.
Kul jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0