Hela dan på stan

Äldsta dottern slutade 12.30, så då hämtade jag henne.
Vi plockade upp yngsta dottern vid universitetet.
Sedan gjorde vi ärenden.
  • Lämnat symaskinen på service
  • Lunchat, jag åt en supergod Ceasarsallad!
  • Köpt te
  • Hämtat klockan
  • Köpt laddningssladd till iPad'en
  • Hämtat ett nano-SIMkort till min "nya" telefon
  • Druckit kaffe med äldsta och yngsta dottern
Råkade se så roliga armband i ett skyltfönster:
Kanske något som borde upp på önskelistan?
Köpte tre par billiga örhängen, såg dem medan jag väntade på att få hämta ut klockan.
Telefonen har inte gå att få igång. Först såg det ut som att den var operatörslåst, men sedan ägaren låst upp lokalt gick det ändå inte att få igång den. Den fungerade dock alldeles utmärkt med ett annat simkort från samma operatör, så nu måste jag till stan igen för att få det fixat.
 
Nu ska jag strax gå och lägga mig, så att dagen kan börja tidigt på förmiddagen :-D
(inga uppsatser dock :-( )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0