Grått ute - mörkt inne

Idag blev det riktig novemberhöst.
Hela dagen har jag varit helt själv. Bioteknikdottern jobbar till 16, Barnafadern har åkt norrut över dagen för handbollsmatch, ööhhh.... ja, det var väl det. Fler är vi inte nu.
Småstökar.
Har t.ex. bytt dukar och snyggat till lite på bottenvåningen. Jag har tillräckligt med ljusstakar för att kunna variera mig efter humör, så idag bytte jag till gjutjärn.
Men man får vara nöjd med hösten, det är bara tre veckor till
Helt otroligt!
Passar på att köra några tvättmaskiner och ska strax börja med maten till mig och den arbetande dottern.
Ev. tar jag en tur till gymmet, tyvärr har det hittills inte blivit någon skillnad i känslan. Å andra sidan vågar jag inte pressa något heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0