Vart tar tiden vägen?

Fråga inte mig!
Jag saknar den hela tiden (!).
Så nu är det alltså inte bara energitjuvar i farten, vi slåss mot timebandits oxå.
Iofs tar det här tränandet både energi och tid, men ändå.
Men, jag tränar ju delvis för att orka mer?!
Antagligen extremt nertränad hela tiden.
Japp!
Det förklarar även de dåliga prestationerna. => Då ska man vila.
Men jag gjorde ju det nyss och av en enda anledning: ont i benet.
Jag var inte kroppsligt uttröttad, så vilan borde bara ha varit bonus.
Om nu den teorin stämmer, OCH är tillämplig i det här fallet.
Hur vet man det då?
"De' hjälp int' å ha tejje student alle' gånger ent'" sa moster Lilly (min pappas moster).
Det gamla och nötta har ofta en viss skönhet, det gäller bara att titta med rätt attityd.
Joda, såatt...
Inom kort drar jag mot trillbandet och gör ett anskrämligt försök på dagens uppgift 8*1000m i högt tempo.
(baissar mig själv så kan det bara bli bättre än jag tror)
 
När ska jag göra något åt vinterrutorna då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0