Ovanligt

Det gäller att överrumpla mig.
Och det fungerar rätt bra, även när jag gör det själv.
Första tanken är alltid, nämen inte just nu,  det finns inte till de skäl jag kan kreera för att slippa, mycket lämpligare i morrn'!
Det där är sällan sant, eftersom jag tänker likadant nästa dag, OCH dessutom bannar mig själv för att jag hamnat i ett ännu sämre läge.
Idag bara startatde jag med bullbak. Jag var dessutom tvungen att dra till kåmpe just innan eftersom mjölet inte skulle räcka.
Gjorde en butterkaka som jag tänkte att vi kunde ha på måndag när äldsta dottern fyller år.
- Är den vegansk?,  frågade hon lite försiktigt när hon kom hem från jobbet.
Ridå.
Får göra en ny då.
Kombinationen LCHF, vegan och nötallergiker ger upphov till utmaningar när det gäller mat och bak.
Tittar på en väldigt svängig hockeymatch. Sverige - Canada i hockey-VM's gruppspel. Med 6 minuter gör Canada 4- 5 i powerplay., trots  att Sverige hade ledningen 3 -0 efter första perioden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0