Innehållsrik dag

Tja, jag steg upp tidigt så...
Vi tog det rätt lugnt på förmiddagen och satte sedan igång med salladsfixningen.
När äldsta dottern kom efter jobbet var vi färdiga och efter lite strul på vägen anlände vi till dottersonen vid 17.15
De hade jobbat hårt med altanen och det kändes trevligt att kunna bjuda dem på mat.
Vi käkade och drack kaffe med lite efterrät.
När vi packat ihop allt, kört hem och packat ur allt så dök mycket oväntat och fantastiskt roligt GodaVännen med make upp. Vi lyckades övertyga dem att komma in på lite kaffe. Jag fick ett fantastiskt sytt armband (bild kommer i morgon hoppas jag). Fina blommor har jag fått och presentkort på hudvård.
I allt en mycket trevlig och innehållsrik dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0