Igång igen...?

Var iväg och hämtade döttrarna som sovit i stan. Även mediadottern följde med hem.
Eftersom hon skulle äta med oss letade jag lite roliga recept som passar alla. Lagade en så god sallad ur COOP's Mer smak. Den var supergod!
Desutom gjorde vi pizza som är lätt att variera vad gäller pålägget. Testade att ha två plåtar och lilla långpannan i ugnen samtidigt. Det fungerade över förväntan och alla bitar blev gräddade.
Sedan var det två döttrar som skulle till stan, så vi gjorde en utflykt.
Hemkommen var det bara att svida om och cykla till gymmet.
Dags för första testet efter det tunga trillet för två veckor sedan.
Sprang drygt 5 km och det kändes rätt ok, även om pulsen låg lite högt i förhållandet till tempot.
Nu har hela träningsplanen kantrat. Jag har fått justera den tre veckor framåt. Vet inte ens om jag fixar att ta upp den där jag gjorde uppehållet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0