Vissa dagar hinner man bara inte

onsdag = reservtisdag
 
I går kväll var jag kvar på jobbet för att överhuvudtaget hinna med mig.
När jag kom hem 21.30 satte jag mig med te och de tre uppsatser jag skulle ge feedback på i morse.
Jag satsade på att göra det och fick lov att lämna 90 olästa sidor i boken vi hade seminarium på.
Själv hade jag meddelat förra veckan att jag inte hade gjort något mer på min uppsats och därför avstod möjligheten till feedback.
Vi hade i alla fall en väldigt bra diskussion. Trevliga människor som är intresserade av att diskutera olika infallvinklar och själva kan bidra med nya.
Sedan var det bara att rusa därifrån 45 minuter i förväg för att hinna till nästa evenemang.
Valinformation för de som närmar sig slutet av son utbildning och ska börja snickra ihop sin egen karaktär på examen. Därefter hade jag två inbokade handledningssamtal med exjobbare. En dök inte upp, men kommer på fredag i stället.
Utimellan försökte jag hinna med behörighetsprövningar och svara på mail.
Huvudvärk.
Hem.
Middag.
Kaffe.
Gymmet.
Idag ver det meddellång i converstaional speed, så jag drämde i med gamla målfarten och ökade sista 1.5 km.
Gick bra.
Känns bra.
 
I morrn är det mycket igen.
Bara att hänga i.
Vad var det med 8/6 då?
 Jo, då lämnar exjobbarna in sitt slutmanus och arbetet är över.
 
Nu ska jag blaska av mig och vila inför i morrn'.
 

Kommentarer
Postat av: kristina

är inte du ledig fredagarna?

2015-03-26 @ 22:25:23
URL: http://ruach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0