Stjärnglans

Tittar för en gångs skulle på Skavlan.
Marit Björgen och Johan Olsson.
Otroligt imponerande OCH ödmjuka människor.
Vad fick jag gjort idag då?
Tja,...
 
En hel del vägledningsfrågor per mail.
Obokade besök.
lite InfoGlue, som mest bara leder till frustration.
En grej blev rätt, men flera blev fel.
Fattar nada.
 
Måndag och tisdag har jag lagt lediga dagar, som jag ska använda till mitt utvärderingsuppdrag.
 
Har tänkt försöka läsa lite under helgen oxå.
Kommer inte att hinna med det annars.
Men hur ska jag få något skrivet då?
Det är inte som att jag vet vad som ska skrivas direkt.
Det verkar inte räcka med att beställa bra böcker.
Kan det vara så att jag behöver läsa dem?
Och reflektionen sedan ...
 
GodaVännen har kommit hem idag och jag har använt den fina schal jag fått av henne för att ha henne nära.
Tydligen var assistenten sjuk, så det började inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0